אוצר החכמה כתב:אני לא כתבתי דעה שכן איני יודע לפסוק. רק ציינתי שני דברים.
א. שמבחינת ההגיון בטענה של השואל אין נפקא מינה אם עשתה או לא. (ואני מבין שלזה ציין החושב שכן הוא בנדה סח ע"א שהיא בחזקת טהורה)
ב. שהרב רובין בספרו מראה כהן ציין שבעצם עולה לה ההפסק הזה ורק ראוי שתעשה גם למחרת.
הצעיר באלפי כתב:אוצר החכמה כתב:אני לא כתבתי דעה שכן איני יודע לפסוק. רק ציינתי שני דברים.
א. שמבחינת ההגיון בטענה של השואל אין נפקא מינה אם עשתה או לא. (ואני מבין שלזה ציין החושב שכן הוא בנדה סח ע"א שהיא בחזקת טהורה)
ב. שהרב רובין בספרו מראה כהן ציין שבעצם עולה לה ההפסק הזה ורק ראוי שתעשה גם למחרת.
נכון
סיפרתי מעשה ושאלתי מהו ההלכה, אבל איה''נ.
כדכד כתב:ברור שההפס"ט הראשון היה נקי?
לפי המתואר הרב אמר לה שתעשה שוב כי אין זה מועיל וזה ביה"ש. אולי בגלל זה הוא לא ראה אותו בכלל?
אוצר החכמה כתב:הנה דברי הרב רובין
בימים אלה אתם יכולים לראות את הספר באתר הטאבלט.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 436 אורחים