ראיתי בח"ח הלכות רכילות כלל ה בבמ"ח סק"ד כ' שאם שמע מאחד שפלוני רוצה להזיקו מותר לברר עוד אצל אנשים רבים ואף שמספיק לו לחוש ע"י שאחד סיפר לו מ"מ
מותר לשאול עוד כי כאשר ישמע מאנשים רבים יחוש יותר. וזה תימא גדולה שמותר לשאול עוד ועוד ע"מ לחזק אצלו הרגשת ה'לחוש' ומילא מאחד לשלש אבל לא נראה בח"ח כך
וצ"ב למה לא הגביל עד מספר מסוים. וכן לכאו' י"ל דאם החליט לחוש ע"י אחד ולא יהיה נפ"מ מעשית באם יגידו לו עוד, רק יהיה נפ"מ כמה לא ישן בלילה אם קצת או הרבה מרוב פחד.
תו אסור לחזוק אצל אחרים
עוד תימא ראיתי בעלון פירורים משולחנו של הגר"א גנחובסקי זצ"ל שכ' לדון שאם בירך ברה"ת ולמד דין דרבנן אולי לא חלה הברכה ולכן אם הפסיק בדיבור אחרי שלמד דין זה ורוצה ללמוד דין
דאו' יצטרך לברל שוב. וזה לדעתי הדלה והפחותה תימא גדולה לדון בזה.