ידוע מש"כ במשנ"ב הל' תפלה שאין צריכים לומר פ' ציצית עם תפילין דר"ת, הרבה חסידים ראיתי שכן אומרים, האם הדבר נובע מחוסר ידיעה או שמקורם קדום.
אשמח למ"מ המרחיבים בנידון.
ספרים כתב:הרב הוגה אם תוכל להסביר לבור כמוני מה קשור עדות שקר בציצית שהרי אין כל חיוב להתעטף בציצית וגם באשכול ההוא עם הבעלזער עם הפראק טענת שם שאין כל חיוב להניח ציצית ודלא כדברי הראב"ע שהרב הבעלזער הפנה אותך לשם.
אשמח לקבל הבהרות מדוע הקורא ק"ש בלא ציצית נחשב כמעיד שקר, כאשר אין כל חיוב להניח ציצית, וכל החיוב של ציצית זה רק אם יש לו בגד ד' כנפות ולא דומה לתפילין שיש חיוב להניח תפילין - הרב הוגה משום מה כבודו מזגזג מאשכול לאשכול בעניין הציצית ואשמח מאוד אם תעשה לי סדר בדברים או אם תוכל להפנות אותי לאחד הקובצים אשר אני מבין שאתה עומד לפרסמו שם או אפשר שכבר התפרסם והוא אינו באוצר עדיין.
ייש"כ
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 367 אורחים