ביקשתי מהמחבר באימייל, וצירף את כולו:
והוסיף המחבר עוד השמטות:
תנאי שאם אקנה מגוי כלי/קופסא/צנצנת, שבתוכו אוכל או צעצוע וכדו' וארצה להשתמש בכלי הריק לאחסון אוכל, שאיני רוצה ואיני מכוון לקנות את הכלי אלא רק את תכולתו, ובכך להשאירה בקנינו של הגוי.
תנאי שאם אני זקן או ת"ח או הורה לילדים וצריך לקום לכבודי, שאני מוחל על הכיבוד, אך מישהו יקום איני רוצה לגרום לו שלא יקיים המצוה, ואם ע"י המחילה תתבטל המצוה, איני רוצה למחול לו על הכיבוד. (פעמים רבות זה גובל ב"לפני עור" להכנס למקום שלא עושים כיבוד או הידור, ומחילה כזו תתיר להכנס לכל מקום ולא תכשיל אף אחד בביטול עשה זה. ויל"ד אם אחר המחילה, יעשה מישהו כיבוד, האם בכ"ז יקיים המצוה, דסו"ס כיבד. וע"ע בגליוני הש"ס בקידושין לב. בשם הרדב"ז דכ' דהא דכבודו מחול היינו רק ליפטר מעונש אבל מצות כיבוד אב אכתי איכא אם מכבדו).
תנאי שאם אתפלל במנין שיש מחללי שבת שמשלימים את המנין, שענית האמנים יהיו כשבח בעלמא ולא כדבר שבקדושה.
[תנאי שאם אוכל במקום אחד בשולחנות נפרדים, שאני מעונין להצטרף לכדי עשרה כדי לומר "אלוקינו"]
תנאי שכל החומרות שאני ינהג לא יחייבו אותי בשעת הדחק, וכגון ליטול רק עד סוף פרקי אצבעותי ולא עד פרק הזרוע כשחסר לי מים, או להמתין לזמן ר"ת של לילה במוצ"ש וכדו' כשאצטרך בדחיפות לעשות מלאכה.
עוד הוסיף וצירף:
מצ"ב תנאי להפסקה באמצע הלימוד (בשם הסטייפלער, ולא ברור מה בדיוק הנוסח התנאי).