האם נמצא בין ספרי הפוסקים מי שמתיר להניח תפילין באמצע הקדישים שלפני ברוך שאמר?
יתכן שמאחר שאינו "קדיש דחיובא" אין בזה בעיה אם לא ישמע אותו.
מה שנכון נכון כתב:עוד א' מה'מנהגים' הדורשים תיקון.
ב. מקורו של המ"ב הוא 'כנ"ל פשוט' שצריך לכוין בענייתו, וככל ברכה שאסור לעשות בה מלאכה, ושם הוא גם בברכת רשות (כל ברה"נ שלפניה).
ג. ההבדל בין קדיש חובה לרשות הוא לענין אם צריך לטרוח לשמוע קדיש. כששומע תמיד הוא חובה לענות
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 251 אורחים