תא חזי כתב:עובר ושב כתב:אגב יש לציין: כשם שתייגוהו כדרדעי למרות שציטט "דברים נפלאים" מהזוהר כמה וכמה פעמים, כך גם תייגוהו כדתי לאומי למרות הדברים החריפים שכתב, כמו "לפי מצב הדברים כיום שהשתלטו על המדינה מומרים ומשומדים שהם כגוים לכל דבריהם, רשאי כל אחד לחשוב פעמיים על כפייתו לשרת במה שקוראים צה"ל".
לגבי הציטוט שהבאת - י"ל בפשיטות מהנראה לעין, שבזה הוא לא שונה מהרבה מאוד מחכמי הספרדים והתימנים, שאין אצלם את המושג "השקפה" כמו אצל הליטאים הי"ו, ולא מכל דבר עושים "שיטה" כמו אצל החסידים שיחי'. ברצותם, כפי מה שעיניהם הטהורות רואות, ידרשו טובת המדינה, ויביעו הכרת הטוב כלפיה (אם רב אם מעט), וברצותם לשנה האחרת, או אפילו כמה ימים אחר כך ישטפו בחמת זעם ובקנאות כנגד מחריבי ומהרסי התורה.
למותר להביא ראיות לכך, או דוגמאות מהלכי רוח כללים של כמה וכמה מגדולי ישראל, וגם דברי הריו"ק מצטרפים לכגון דא, יחד עם פרסום תמונתו בכרוזי המפד"ל וכדלעיל.
קולע.