כדכד כתב:מכך שאתרוג יבש נפסל לנטילת ד' מינים משום "בעינן הדר וליכא" ולא משום "בעינן פרי" וליכא ש"מ דאתרוג יבש כן חשוב פרי
ואם היה פרי ראוי לאכילה מברך הנותן ריח טוב בפירות.
ראוי לאכילה: כאתרוג ותפוח או פרי אדמה שמריח ריח טוב. ואפילו אינו ראוי לאכול בפ"ע אלא ע"י תערובות וכמו שיתבאר בסוף הסעיף.
צופה_ומביט כתב:שו"ע או"ח רטז, ב:ואם היה פרי ראוי לאכילה מברך הנותן ריח טוב בפירות.
משנ"ב סק"ח:ראוי לאכילה: כאתרוג ותפוח או פרי אדמה שמריח ריח טוב. ואפילו אינו ראוי לאכול בפ"ע אלא ע"י תערובות וכמו שיתבאר בסוף הסעיף.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 185 אורחים