שאלה פשוטה יש לי:
המוסר מודעה לפני מסירת גט (וכדו'), ובתוך הדברים הוא מוסר מודעה גם על כל ביטולי מודעות שיעשה בהמשך עד סוף העולם, שכל אלו באונס ובטלים כעפרא דארעא.
אח"כ הוא נותן הגט, ובאותו מעמד הוא מבטל (כנהוג) כל מודעות שעשה עד סוף העולם.
היכי לידייני להאי דינא?
אי נקטינן כצד המודעה, א"כ מה הועילו בי"ד בהצריכם ביטול מודעה לפני מסירת גט, הרי כל המוסר מודעה ימסור בנוסח זה, שהוא מבטל גם כל ביטולי מודעה עד סוף העולם?
ואי נקטינן כצד ביטול המודעה, מדוע באמת? הרי להדיא ביטל את הביטול מתחילה, ומאי חזית דסמכת אהא סמוך אהא?