א' ציציות רגילות (לא ניפוץ לשמה) האם הכוונה שלא נעשה כלל לשמה, או שנעשה עכ"פ במכונה לשמה?
ב' דנו גדולי הדורות האחרונים, מה נחשב ניפוץ דעיקר ההלכה דלא בעי לשמה, ומה חשיב טוויה דבעי לשמה, והאריכו הרבה, לעניין עשיית חוטי פורג"אן, וצריך לדעת, האם כשמוכרים כיום ציצית שהניפוץ לא לשמה האם הכוונה שגם השלב הנ"ל נעשה שלא לשמה?
ג' הציציות עבודת יד-הכוונה שהאדם מסובב גלגל שיניים שמסובב גלגלים אחרים וכו', למה במצות עבודת יד מחמירים לעשות בידיים ממש, ולא מקילים בהנ"ל.
ג' ראיתי בתר של משכן התכלת את הדברים דלהלן:
ציציות מלשונות הצמר - שלב עבודת היד לשם מצות ציצית מתחילה מהכנסת לשונות הצמר אל המכונה, כשלב מקדים לטוויה.
ציציות ניפוץ לשמה- הציציות המהודרות ביותר הינם ציציות הניפוץ שכל העבודה נעשית ביד, החל משלב גיזת הצמר דרך המעבר ללשונות הצמר, ועד השלב הסופי של טוויה ושזירה לקבלת חוט ציצית כפול שמונה מנופץ לשמה
מה הכוונה הכנסת הלשונות, האם יש שלב של ניפוץ לפני הכנסת הלשונות (מלבד הגיזה שפשיטא דלא בעי לשמה אלא דהביאו דהגרי"ס החמיר בזה)