מיללער כתב:א. ישראל שנתן קמחו לנכרי לעשות ממנו לחם חמץ, ועבר את הפסח ביד הנכרי אם לשיטת הפוסקים דאומן קונה בשבח כלי מיקרי חמץ של נכרי
סגי נהור כתב:מיללער כתב:א. ישראל שנתן קמחו לנכרי לעשות ממנו לחם חמץ, ועבר את הפסח ביד הנכרי אם לשיטת הפוסקים דאומן קונה בשבח כלי מיקרי חמץ של נכרי
יש לזכור שלרוב השיטות קונה רק כנגד השבח, וא"כ הבעלים הוי עכ"פ שותף בחמץ.
מיללער כתב:מחפש מראי מקומות במי שדן בסוגית אומן קונה בשבח כלי לענין חמץ בפסח
א. ישראל שנתן קמחו לנכרי לעשות ממנו לחם חמץ, ועבר את הפסח ביד הנכרי אם לשיטת הפוסקים דאומן קונה בשבח כלי מיקרי חמץ של נכרי
ב. נכרי שנתן קמחו לישראל לאפות ממנו חמץ, והחמץ היה ברשות ישראל בפסח אם מיקרי חמץ של ישראל שעבר עליו הפסח (מלבד הדיון של משכונות) מצד שהישראל קנהו באומנות למ"ד אומן קונה בשבח כלי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: בברכה המשולשת ו־ 214 אורחים