yankev כתב:כמובן שלא. המילה שם ט"ס.
בריטב"א יומא לד. ד"ה וא"ת ואכתי.
אגב, עדיין דברי רש"י לא ברורים בשבילי, כי עדיין אין מקרא יוצא מידי פשוטו (שני בין הערביים ולא ראשון בין הערביים). וגם אם נאמר שבפרשת תצוה עוסק בחנוכת המזבח, עדיין בפרשת פנחס לא עוסק בחנוכת המזבח. ועל זה משיב רש"י שלומדים מזה בספרי שזה שניים ולא ארבעה. אבל בכל זאת, זה שלומדים מזה בספרי שזה שניים ולא ארבעה - עדיין לכאורה לא סותר ומאידך גם לא מסתדר עם הפשט. האם יש בזה פשטים אחרים?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 275 אורחים