בטו"ז יו"ד סי' ק"כ וכן בסי' קצ"ח כ', דאשה שהדיחה ידיה במי מקוה מותרת להחזיק בידיה אשה הטובלות, וכן כשאיש טובל במקוה מותר להחזיק כלים בידיו בהידוק חזק. וכן נראה דעת הרמב"ן והרמב"ם, עיי"ש בטו"ז.
ומסתפק אני אם כוונת הטו"ז שבצורה כזאת מותר אפי' באופן שאין ידיה טופח ע"מ להטפיח, או כוונת הטו"ז רק באופן שידיה נשארת טופח ע"מ להטפיח, רק זה לא חיבור מעולה, ורק במי מקוה זה בסדר. ובסדרי טהרה שם משמע כצד השני', דאכן צריכים טופח ע"מ להטפיח, ובש"ך באמת מבואר להדיא דצריכים טופח ע"מ להטפיח וכדעת הרשב"א, רק אני מסתפק בכוונת הטו"ז. כי לכאו' זה חידוש גדול שיוחשב חיבור באופן שאינו טופח עמ להטפיח.