נשאלתי ע"י בחור חמד בר ארביסר נ"י:
ראובן ושמעון העידו על פלוני שהרג את הנפש ביום פלוני בירושלים, באו לוי ויהודה ואמרו עמנו הייתם באותו היום בחברון, ופסקו בי"ד על ראובן ושמעון דין עדים זוממין, באו יששכר וזבולון והעידו על ראובן ושמעון עמנו הייתם באותו היום בלוד.
היכי נידיינו להאי דינא, מחד גיסא, ראובן ושמעון מוזמין מכל צד ולדברי שני כתי העדים המזימין לא היו בירושלים באותו זמן, ויש עליהם דין עדים זוממין לכל דבר.
מאידך גיסא, שמא לא נתייחס כלל לדברי כלל העדים המזימין מאחר שמוכחשים הם כל אחד ע"י הכת השניה, והעדות הראשונה של ראובן ושמעון שרירה וקיימת.
האם נמצא מפורש על זה?