הסוגיא במס' קידושין ידועה, והלכתא כאביי.
אבל מה הדין בקידושין שא"מ לביאה, לא בגלל איסור,
אלא באופן טכני, כגון שנכרת ממנו לגמרי איבר הזכרות וכד'
(דל מהכא איסור פצו"ד וכגון שנשא גיורת)
האם בהא לכו"ע הוו קידושין או ל"ה קידושין או דתליא בפלוג'.
יוסף חיים אוהב ציון כתב: ובשו"ת לב אריה גרונסס סימן מ"ט.
יוסף חיים אוהב ציון כתב:כן הוא שם בח"ב סימן מ"ט עמ' קס"ה.
עזריאל ברגר כתב:
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 102 אורחים