זה תלוי לכאורה אם מסלסל הפאות היטב דאז יש להקל כדאיתא בתוספות על שמואל הנביא דלא מקרי פרוע ראש אבל אותם שאינם מסלסלים זה באמת בעיה.הכהן כתב:ואמשיך באותה מנגינה:
גידול פאות הראש כמנהגם הוי כפרוע ראש?
בעל תריס כתב:זה תלוי לכאורה אם מסלסל הפאות היטב דאז יש להקל כדאיתא בתוספות על שמואל הנביא דלא מקרי פרוע ראש אבל אותם שאינם מסלסלים זה באמת בעיה.הכהן כתב:ואמשיך באותה מנגינה:
גידול פאות הראש כמנהגם הוי כפרוע ראש?
בעל תריס כתב:זו לא בדיחה.
כהן קרח פסול לעבודה משום שאינו שווה בזרעו של אהרן וא"כ יש לחקור מה הדין בכהן שגילח את ראשו כמנהג חלק מן החסידים אם חשיב כמום עובר או לא?
בין הזמנים כתב:איני מבין מה קשר לחסידים לעסק, שאל בפשטות: האם גילוח כל הראש חשיב כקרחת או כמום עובר
בברכה המשולשת כתב:על גידול פאות בהקשר זה כבר היה אשכול (ושאלה זו אינה נוגעת רק לחסידים)
בעל תריס כתב:זו לא בדיחה.
כהן קרח פסול לעבודה משום שאינו שווה בזרעו של אהרן וא"כ יש לחקור מה הדין בכהן שגילח את ראשו כמנהג חלק מן החסידים אם חשיב כמום עובר או לא?
ואינו מספר בתער אלא בזוג ראש שערה זו בעיקר זו עד שיראה כאילו הוא צמח כאחת שנאמר ראשם לא יגלחו ופרע לא ישלחו כסום יכסמו את ראשיהן.
יורד ומתעה כתב:בין הזמנים כתב:איני מבין מה קשר לחסידים לעסק, שאל בפשטות: האם גילוח כל הראש חשיב כקרחת או כמום עובר
רק שכמובן אם השאלה היתה נשאלת כך כמות הצפיות באשכול זה היתה קטנה בחצי.
לא פעם ראשונה שאני משגיח בכך שיש בפורומנו יותר מדי אנשים שכל עניינם באשכולות פרובוקטיביים.
יורד ומתעה כתב:בין הזמנים כתב:איני מבין מה קשר לחסידים לעסק, שאל בפשטות: האם גילוח כל הראש חשיב כקרחת או כמום עובר
רק שכמובן אם השאלה היתה נשאלת כך כמות הצפיות באשכול זה היתה קטנה בחצי.
לא פעם ראשונה שאני משגיח בכך שיש בפורומנו יותר מדי אנשים שכל עניינם באשכולות פרובוקטיביים.
איך מוכח מהרמב"ם ככה?רחמים כתב:בעל תריס כתב:זו לא בדיחה.
כהן קרח פסול לעבודה משום שאינו שווה בזרעו של אהרן וא"כ יש לחקור מה הדין בכהן שגילח את ראשו כמנהג חלק מן החסידים אם חשיב כמום עובר או לא?
וז"ל הרמב"ם הלכות כלי המקדש פרק ה הלכה וואינו מספר בתער אלא בזוג ראש שערה זו בעיקר זו עד שיראה כאילו הוא צמח כאחת שנאמר ראשם לא יגלחו ופרע לא ישלחו כסום יכסמו את ראשיהן.
מוכח תספורת בתער נאסרה רק לכהן גדול.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 484 אורחים