ברזילי כתב:נתחיל במשקפיים
צופר הנעמתי כתב:נראה לי ששטריימל לא מוזכר בתנ"ך
סכינא חריפא כתב:עכשיו ברצינות, ידוע שהגרש"ז אויערבאך אמר שעניבה לדעתו יש בה כעין לא ילבש [כנראה בדרך צחות].
א צענטער כתב:יישר כח על שעוררתם אותי לעניין החשוב הזה
מעכשיו בלי נדר אני מפסיק ללכת עם גרבים
בקרו טלה כתב:סכינא חריפא כתב:עכשיו ברצינות, ידוע שהגרש"ז אויערבאך אמר שעניבה לדעתו יש בה כעין לא ילבש [כנראה בדרך צחות].
אני שמעתי שאמר שהוא חפץ שכולו גאוה, והסביר שכל בגד כחליפה או כובע יש המהדר ביתר הוד והדר, אמנם העניבה הוא לא בגד ואכמ"ל וד"ל
איש גלילי כתב:והרבי מפיאסעצנא זצ"ל אמר שהוא קשר של רשעים.
הבה נתבונן כתב: ויש דברים שמעצם מהותם הינם תכשיטי נשים, כגון שרשראות ונזמים.
אלא להיפך, זכותם להעיר לאחרים שאינם כמותם.
ברצינות? ברח מן הכלב ופגעו ארי, עדיף לחתום את הנושא הזה שמביא כל מיני סברות מוזרות ותמוהות שלא מתאימים כלל לרמת כותבםיורה_דעות כתב: ואם יש באיזור לדרמן שמורת טבע בה עדיין שולטת האוירה העתיקה, ייתכן ששם נחשב לא ילבש.
יורה_דעות כתב:התכוונתי למנהג הגרח"ק להעיר ללובשי שעון יד שיש בזה משום לא ילבש
סכינא חריפא כתב:ברצינות? ברח מן הכלב ופגעו ארי, עדיף לחתום את הנושא הזה שמביא כל מיני סברות מוזרות ותמוהות שלא מתאימים כלל לרמת כותבםיורה_דעות כתב: ואם יש באיזור לדרמן שמורת טבע בה עדיין שולטת האוירה העתיקה, ייתכן ששם נחשב לא ילבש.
כנראה שהגר"ח חושב שכן יש מעלה למנהג הזה על פני המנהג הזה
יורה_דעות כתב:גם לא נכון לומר ששעון מטרתו רק לשימוש, כשקונים שעון רוב האנשים מסתכלים על היופי
מדוע כי משתמשים באייפון? פשוט וברור שהגר"ח נוקט לא ילבש בדרך צחות וכוונתו לומר שזה ענין של יפוי [מה שגם הוא לא מובן כלל מבחינה מציאותית אבל אינו תמוה בעצם מבחינה הלכתית ותל"מ].יורה_דעות כתב:ולכן בהצטרף אתרא דמר בו אינו מנהג גברים דעתו לאסרו
סכינא חריפא כתב:מדוע כי משתמשים באייפון? פשוט וברור שהגר"ח נוקט לא ילבש בדרך צחות וכוונתו לומר שזה ענין של יפוי [מה שגם הוא לא מובן כלל מבחינה מציאותית אבל אינו תמוה בעצם מבחינה הלכתית ותל"מ].יורה_דעות כתב:ולכן בהצטרף אתרא דמר בו אינו מנהג גברים דעתו לאסרו
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 435 אורחים