מפרשי האוצר
חיפוש גוגל בפורום:

את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

פורום זה משמש להודעות של צוות אוצר החכמה
כמו עדכונים, פניות כלליות וכדומה
סמל אישי של המשתמש
אוצר החכמה
מנהל האתר
הודעות: 17371
הצטרף: ב' מאי 03, 2010 5:49 pm

את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

הודעהעל ידי אוצר החכמה » ה' יולי 01, 2010 6:28 pm

את צערינו נודיע לרבים

חזקה עלינו הוראה שבקדושה מאת רבותינו, כי הנצרך להתחברות לאינטרט יעשה רק דרך הספקים המסוננים.

לצערינו מזמן למן אנו נתקלים בבעיות חוזרות ונשנות בהפעלת אוצר החכמה למחוברים דרך ספק 'רימון-אתרוג'. לקוחות שפנו היום בבוקר לרימון ודווחו על תקלה בהפעלת האתר, לא זכו לקבלת פתרון ונדחו להמשך טיפול ביום ראשון !

אין ספק כי לו היה מדובר באתר של ספורט להבדיל, או כל אתר חולין אחר, היו אנשי רימון מגלים התחשבות ומוצאים את הזמן האבוד לפתרון הבעיה. נראה איפוא שציבור המשתמשים התורנים, שאוצר החכמה הינו מהאתרים היותר שימושיים אצלם, זוכה ליחס מזלזל ובלתי הולם.

רימון-אתרוג אינו הגורם היחיד בשוק הספקים המסננים, נתיב אינו נופל ממנו, ובמבחן כמות התקלות ובעיקר הטיפול היעיל המקצועי והמהיר אף עולה עליו.

לא למותר לציין כי אין לנו קשר מסחרי אם אף אחד מן הגורמים המוזכרים כאן, אלא שנקעה נפשינו ורפו ידינו מהתנהלות רימון מול אוצר החכמה.

סמל אישי של המשתמש
זחלץ_קליח
הודעות: 26
הצטרף: ג' מאי 04, 2010 3:28 pm

Re: את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

הודעהעל ידי זחלץ_קליח » ה' יולי 01, 2010 6:36 pm

אוצר החכמה כתב: אין ספק כי לו היה מדובר באתר של ספורט להבדיל או כל אתר חולין אחר היו אנשי רימון מגלים התחשבות ומוצאים את הזמן האבוד לפתרון הבעיה, נראה איפוא שציבור המשתמשים התורנים, שאוצר החכמה הינו מהאתרים היותר שימושיים אצלם, זוכה ליחס מזלזל ובלתי הולם.

אני לא בטוח שאם זה היה ספורט וכו' המצב היה שונה ואני לא חושב שהמשתמשים התורניים מקבלים יחס פחות הולם מאחרים
פשוט רמת השירות שלהם גרועה באופן כללי
שלשום היה זמן ארוך שלא היתה אפשרות לגלישה בכלל לכל הלקוחות שלהם

לנתיב יש גם מסלולים שפתוחים ברמה של רימון? אחרת א"א להזכיר אותם כתחליף

קונה הכל
הודעות: 184
הצטרף: ג' מאי 04, 2010 3:39 pm

Re: את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

הודעהעל ידי קונה הכל » ה' יולי 01, 2010 6:43 pm

אין כמו נתיב!

הכל חסום וסגור בהסגר מוחלט.
[אצלם הכל סגור חוץ ממה שפתוח, לעומת אחרים שאצלם הכל פתוח חוץ ממה שסגור]

זה כמה שנים שאני איתם, ולא זכור לי תקלה כלל וכלל.

ישראל הר כסף
הודעות: 885
הצטרף: א' מאי 23, 2010 9:47 pm
מיקום: ברכפלד

Re: את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

הודעהעל ידי ישראל הר כסף » ה' יולי 01, 2010 6:54 pm

זחלץ_קליח כתב:לנתיב יש גם מסלולים שפתוחים ברמה של רימון? אחרת א"א להזכיר אותם כתחליף

יש להם מסלול עסקי, 35 ש"ח לחודש שזה כולל פתיחה רחבה יחסית של אתרים- אבל הפלוס הוא אפשרות לבקשת אתרים המאושרים יחסית במהירות. אם אני לא טועה 30 אתרים בחודש הראשון, ו-12 כל חודש נוסף. (בתקוה שאני מדייק).

תולדות אדם
הודעות: 444
הצטרף: ג' מאי 04, 2010 5:12 pm

Re: את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

הודעהעל ידי תולדות אדם » ו' יולי 02, 2010 12:11 am

מדהים ומפליא, אני מנוי תוכנית אתרוג (במסלול המתקדם) מעולם לא זכור לי שתהיה איזשהו בעיה (אולי זה תלוי באיזה מסלול?)

אוהב אוצר
הודעות: 3012
הצטרף: ו' יולי 02, 2010 12:40 am

Re: את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

הודעהעל ידי אוהב אוצר » ו' יולי 02, 2010 12:50 am

רבותי, זו ההזדמנות לומר: כל בן תורה שנזקק להיות מחובר לאינטרנט, ורוצה להשאר שלם בנפשו, אין לו מה לחפש במסננים למיניהם מלבד נתיב! אין אפשרות להכחיש: זה הסנן היחיד שמציל הכי טוב ולא לחינם הוא היחיד עם ההסכמה של גדולי התורה
ה מ פ ו ר ס מ י ם ו ה מ ו כ ר י ם ביותר בדורנו

יאיר
הודעות: 10738
הצטרף: א' מאי 23, 2010 11:54 pm

Re: את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

הודעהעל ידי יאיר » ו' יולי 02, 2010 1:34 am

מנסיון רב לצערי עם רימון, מדובר בספק גרוע ביותר והייתי יכול לכתוב פה דפים שלמים עליהם.."סינון" לא אחראי בכלל(!!!), יחס מזלזל ביותר לפניות חוזרות ונשנות וכו'..בדיוק כמו שצוות האוצר מתאר..איני יודע אם יושבים שם חילונים ב"סינון" (או בשירות לקוחות) או "דתיים פשרנים"..זה כמה זמן שאני זועם על ההתייחסות שלהם ואף של אחראית פניות הציבור שם..לא טופלו דברים המצריכים טיפול..לא מומלץ אא"כ אין ברירה אחרת...ויש ברירה אחרת.."נתיב"..או "אתרוג" (מבית "רימון") שאיני יודע איך מתייחסים שם ועד כמה הסינון נורמלי וודאי שעדיף "נתיב"..

וואלפי
הודעות: 0
הצטרף: ש' יולי 03, 2010 8:31 pm

Re: את צערינו נודיע לרבים - רימון ואוצר החכמה

הודעהעל ידי וואלפי » ש' יולי 03, 2010 8:35 pm

אני חושב שנעשה כאן עוול, לא הגון לשפוט את "רימון" ואני אומר את זה כמי שמחובר אליהם למעלה משנתיים, ועד היום ב"ה לא חוויתי שום תקלה.
וכשהייתה לי בעיה וטכנאי פירמט לי את המחשב, הייתי צריך רק לשחזר את הסיסמא שלי ועזרו לי בצורה מהירה ומקצועית.
ולפני כמה חודשים הייתה לי בעיה עם התוכנה של אוצר, ותוך יום פתרו לי את הבעיה.
מישהו ממנהלי האתר פנה אליהם?
לא מקובל להוציא כך דברי בלע.
אני לא אתייחס לפרסומה רבא שניסו לעשות כאן לנתיב, היה לי וברוך השם אני כיום באתרוג.


חזור אל “הודעות אוצר החכמה”



מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 19 אורחים