אי''ש יהודי כתב:נראה לי שגם ל'אוצר' תהיה תועלת, ואף אנו הלקוחות הנאמנים נתעודד להמשיך לשדרג ברציפות ולשלם על מוצר איכותי שאין לו אח וריע.
יישר כוח.
אחשדרפנטובסקי כתב:אולי נציע הצעה זו לכל נותני השירותים, למשל לבזק ולסלקום ולפז גז להמודיע ולהמבשר, איזה הגיון יש שהלקוחות הוותיקים ישלמו אותו מחיר כמו הלקוחות החדשים?
אי''ש יהודי כתב:אחשדרפנטובסקי כתב:אולי נציע הצעה זו לכל נותני השירותים, למשל לבזק ולסלקום ולפז גז להמודיע ולהמבשר, איזה הגיון יש שהלקוחות הוותיקים ישלמו אותו מחיר כמו הלקוחות החדשים?
אין הנדון דומה לראיה. קצת מחשבה.
ע"ע מבצע הזיכויים בקניית ספרים (פיזיים) בבית 'אוצר החכמה'.
אי''ש יהודי כתב:ע"ע מבצע הזיכויים בקניית ספרים (פיזיים) בבית 'אוצר החכמה'.
אם מישהו מתעקש, אזי ההצעה הבאה: כל אחד מאתנו יתקשר עם נותני השירות הקבועים שלו ויבקש מבצע/הנחה עקב היותו לקוח ותיק ונאמן, רוב הסיכויים שיקבל משהו (בבזק, אורנג' ועוד). אם לא כנראה שחוש התימחור שלו לוקה.
אחשדרפנטובסקי כתב:אי''ש יהודי כתב:ע"ע מבצע הזיכויים בקניית ספרים (פיזיים) בבית 'אוצר החכמה'.
אם מישהו מתעקש, אזי ההצעה הבאה: כל אחד מאתנו יתקשר עם נותני השירות הקבועים שלו ויבקש מבצע/הנחה עקב היותו לקוח ותיק ונאמן, רוב הסיכויים שיקבל משהו (בבזק, אורנג' ועוד). אם לא כנראה שחוש התימחור שלו לוקה.
אני לא מתעקש חלילה, רק רציתי להבין את החילוק. במקום להסביר אתה מסבך את הענין בהתפתלויות עמומות עוד יותר.
המעיין כתב:מה לא מובן? בהרבה חנויות מקובל שלקוחות הקונים בסכום מסויים ומעלה מקבלים כרטיסי זיכוי עבור קנייתם הבאה וזה בעצם מה שהוא רוצה.
יעקב11 כתב:אני בהחלט מצטרף לרעיון של הנחה לוותיקים.
יש לי את התכנה מגירסה 5 ובכסף ששילמתי על השדרוגים יכולתי כבר לקנות - שוב - את כל התוכנה וזהו דבר שצריך להביא בחשבון.
חזור אל “אוצר החכמה - הצעות ליעול ושיפור השימוש בתוכנה”
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים