הודעהעל ידי נויירא » ב' מאי 31, 2010 8:52 pm
גם אני כמוכם מעוניין בכזה רעיון, זה בהחלט רעיון אדיר, זאת אומרת מתנה אדירה, הייתי אולי מבקש זאת, אבל מכאן לדרוש זאת, להציג כאילו שזה מובן מאליו, שזה שירות מינמלי ללקוחות - זה מוגזם עד הזוי, תדרוש שיפורים במה שיש לך, בתוכנה ובספרים שזכותך בהם, שיפורים בתוכנה וספרים שאתה עתיד לקנות, אך פשוט לקבל עכשיו עוד תוכנה וספרים בלי לקנות זאת, אין בזה טיפת הגיון, אפילו לא נ"ט בר נ"ט, ועוד לעשות זאת ברבים ולהרוס את התדמית - אינו אלא עוול, קנית מקרר והוא לא הסכים להביא לך אפילו סיגריה האם הוגן לפרסם זאת כתלונה.
ואפרט: שירות לקוחות מתחלק לחובה, הוגן, מתנות, כדלהלן:
אכן ודאי יש כזו תלונה של 'השרות שם על הפנים', ולא רק על המחויבויות ללקוח, אלא גם על כל דבר המתבקש מצרכי הלקוח, הכולל אדיבות בקשר ביניהם ללקוח, לא לחסום ביקורת, לקבל דרישות לשיפור, אמינות לשמור על המילה [הכולל עמידה בזמנים וכדו'], לא לנצל את האותיות הקטנות בלי סיבה ראויה לכשעצמה [אלא מחמת רווחי החברה], ובמידה מסויימת תיקון תקלות צדדיות, כל זה מלבד היותם עצה טובה לחברה המעוניינת בלקוחות, אך הם הוגנים מצד עצמם, הם צרכים של הלקוח מאז שנכנס לעיסקה.
בשונה מהמושג מועדון לקוחות, מבצעים וחבילות, מתנות דרך 'היפראקטיבי' הגרלות וכדו', שאין בהם משום הגינות [אף אחרי שהם מקובלים בשוק], אלא הם נטו עיצה לחברה לגרוף לקוחות, אין בהם מקום לדרישה אלא מקסימום לאכזבה כשציפית לכך, וכמובן נזכור, שכל החברות נותנות את ההטבות בדברים צדדיים, המוצר אחר או מתנה מכיוון שונה, אף פעם לא תקבל הנחה בחשבונית הגז, או השתתפות סמלית של ישראכרט בהוצאות.
האוצר שלנו מעניק שירות לקוחות מעולה והוגן, על כל חלקיו המפורטים לעיל, ובהחלט זה לא אמור לכלול מנוי למקוון \ אפשרות לעדכון הספרים וכדו', ואף בתור מועדון לקוחות לא הייתם מקבלים אלא מתנות מהצד, ומלבד שאין להם צורך במועדון מאחר שמי שצריך את האוצר קונה אצלם, ומי שאינו צריך לא ישקיע סכומים כאלה בגלל מתנה מסכנה.
מאחר ודברים דומים חוזרים על עצמם בפורום רבות, אמרתי לבאר - כלימוד זכות - את כוונת המבקשים, להסביר למה בכ"ז דוקא לגבי אוצרנו רבו המתלוננים והדורשים, להזכיר לכם מה כוונתכם, ולהזכיר לאוצרניקים שלנו איך זה יפסק.
כמובן אפתח שהכל פסיכולוגי, כלל ידוע הוא אצל סוכני מכירות, 'אתה מקבל הכל כמה שאתה משלם ככה אתה מקבל', כשאדם קונה משהו -ובמיוחד כששילם עליו הרבה - והוא רואה את האפשרויות ליותר אך מוגבל מהם, חושיו מיד יתחדדו יזעקו הן שילמתי טבין ותקילין, הוא צריך את התחושה ש'הכמה שהוא שילם ככה הוא מקבל' זה לקבל הכל, כואב לאדם ההגבלות החיצוניות בעיקר כשהוא שילם + והוא בעלים על העיקר, מגבילים לו את שלו, בזה העדיפות בחסימת אפשרות בתוכנה ע"י חסימת הלחצן [כשהוא מקבל גוון אחר כלא פעיל] מעל ידי הודעת אזהרה על תקלה, בכל תוכנה המהדורה הפחותה אין בה את הלחצנים של המהדורה המלאה, רק באוכל משאירים ללקוח טעם לעוד.
באוצר שלנו, הספרים החדשים מגרים אותנו במקוון, בעלי גירסאות קודמות רואים את הגירסה במעודכנת במקוון [ברור שהאברכים הטהורים שלא טעמו טעם אינטרנט לא חולמים על לקבל עדכונים של הספרים שהאוצר סורקים לבנתיים], גבאי האוצר מגלים שאיפות ממאחורי הפרגוד, בהדפסה לפידיאף אפשר למלא הפרשי עמודים כרצונך אך כשאתה מפעיל אתה מגלה הגבלה, מסיבה זו הצנזורה מפריעה הרבה יותר בספר \ מאמר שהיה ונעלם, ועוד דוגמאות.
אני לא ייעץ לאוצר להפסיק להציג את ההוספות, מאחר וזה שימושי לכולנו, גם המידע מאחורי הפרגוד שימושי, וברור שגם האוצר מרוויח מזה, והרבה מההגבלות מוכרחים לבלוט כהגבלה, אלא שתכל'ס זה משאיר אותנו, הלקוחות, בתחושה קשה, צריך לחשוב על עצה, ואולי על מועדון לקוחות שבהחלט יעזור לכך במידה מסויימת, אף שאין כאן את הסיבה הרגילה למועדון.